
ActiveNews.ro: Două instituții media de stat, care ar trebui să fie onorabile, plătite din bani publici, promovează o aplicație de smartphone care face educație contraceptivă și propagandă homosexuală sub masca educației „pentru sănătate”, recomandându-le copiilor „protecții” precum contracepția, sexul oral și masturbarea.
Cazul este definitoriu pentru ceea ce este în realitate „educația sexuală” care se dorește a se impune în școlile și chiar și grădinițele din România, de la cel mai înalt nivel. Mai notăm regretele managerei platformei, care își cere scuze că n-a apucat să includă și transgenderii.
Aceste informații sunt adunate de ONG-ul Societății de Educație Contraceptivă și Sexuală (SECS) al Federației Internaționale de Planificare Familială.
Obiectivul Nr 1 enunțat de SECS este obligarea Guvernului de a asigura „egalitatea de gen” în România, unde genul nu reprezintă neapărat femeie sau bărbat ci orice altceva.
Din păcate, cea mai veche agenție de presă oficială din România, Agerpres, este prima care a publicat fără să verifice comunicatul de presă privind aplicația pro-homosexuală, sex oral și masturbare în rândul copiilor a SEC.
Dacă în cazul Agerpres putem spera că a fost o scăpare – pe care Agenția Națională de Presă ar trebui să o corecteze -, o altă societate națională de presă, Radio România Cultural (CULTURAL!), face promovare aplicației de sexualizare deviantă a adolescenților – pe banii noștri și împotriva copiilor noștri. Mai mult decât simpla informare, radioul public face și promovare pentru o aplicație pro-homosexuală, pentru că Radio România Cultural merge mai departe și realizează chiar și un interviu cu managerul de proiect al acestuia, transmis deja întregii țări. (Citește mai mult: ActiveNews.ro)
DACIA ART: https://dacia-art.ro/